10 Ekim 2013

Julian Assange Wikileaks filmi The Fifth Estate'e Karşı Çıktı!

Julian Assange The Fifth Estate filminde kendisini canlandıracak olan Benedict Cumberbatch'e filmde oynamasının doğru olmadığını anlatan bir mektup yazdı.


Bill Condon'un yönetmenliğini yaptığı The Fifth Estate filmi için Julian Assange oldukça rahatsız. Wikileaks ünlü editörü Julian Assange, Benedict Cumberbatch'e Ocak ayında yazdığı mektupta bir taraftan İngiliz aktörün oyunculuk yeteneğinden söz ederken, diğer taraftan da filmin kendisini karalamaya yönelik iki kitabın konusunu ele aldığı için filmde oynamaması gerektiğinden bahsetti. 

Assange, Wikileaks'ten paylaşılan mektubunda "Sizinle görüşmekten zevk alırdım. Ancak görüşmem kendim ve sevdiklerim için iyi olmayacak. Sizin iyi bir insan olduğunuzu biliyorum ama filmin iyi olduğunu düşünmüyorum. Sizinle buluşursam bu sefil filmi onaylamış olurum... 'The Fifth Estate' filmi, bana ve organizasyonuma karşı kan davası olan kişiler tarafından yazılan 2 zehirli kitaba dayanıyor... Kiralık silah gibi kullanılacaksınız... Bir aktör ve yaşayan bir canlının arasındaki bağın gelişimi önemlidir. Eğer bu rolü kabul ederseniz, halkın gözü önünde her zaman birbirimizle ilişkili olacağız. Yollarımız sonsuza kadar birbiriyle kesişecek" diye yazdı.

2013 yılının Ocak ayında Benedict Cumberbatch, role hazırlanmak için Assange ile buluşmak istemişti fakat Assange bu buluşmayı reddetmişti.

Filmin fragmanına buradan ulaşabilirsiniz.

Kaynak: IMDB

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder