23 Ağustos 2013

Yeni Batman "Ben Affleck" oldu!



Bildiğiniz üzere, Superman filminde Batman'i canlandıracak aktörün kim olacağı büyük merak konusu idi. Bugün Warner Bros. haberde bu aktörün ünlü oyuncu Ben Affleck olacağını duyurdu!

ben Affleck severleri ciddi şekilde sevindiren haber, diğer taraftan da Batman hayranlarını bir o kadar üzdü. Bu derece önemli bir rol için Ben Affleck'i hafif bulan Batman severler, Daredevil filmindeki karakteri ile sunduğu performanstan anlaşıldığı üzere, çizgi kahraman rollerine çok da yatkın olmayan Affleck'in bu rolün altında ezilebileceğini düşünüyorlar.

Diğer taraftan da Warner Bros. başkanı Greg Silverman Ben Affleck’in yeni Batman rolünü kapmasıyla alakalı yaptığı açıklamada “DC Comis’in en popüler süper kahramanlarından birini canlandırması için olağanüstü bir aktöre ihtiyacımız olduğunu biliyorduk ve Ben Affleck bu tanıma uyuyor.” dedi.

Batman'i Ben Affleck, Superman'i de Henry Cavill'in canlandıracağı film 2015'te vizyona girecek.

Kaynak: stuff.com.tr

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder